Sjuk

Idag har jag varit hemma för att jag har haft jätte ont i huvet, egentligen så hatar jag att vara hemma men idag kändes det typ skönt..
Mitt på dagen for jag ut och gick, det var jätte mycket sol så jag ville gå ut.
Jag gick skogsvägen till universitetet, det tog ca en och en halv timma. När jag kom hem igen mådde jag mycket bättre så jag åkte på fotbollsträningen ändå.
Imorgon ska jag till skolan, vi har elevens val så jag ska dressyrträna för Rebecka vid ett tiden.
Sedan ska jag vara med Joar (tror jag).
Btw, jag ska åka till Ö-vik på söndag och tävla två klasser, nu måste jag verkligen sova
Godnatt!


Kommentarer
Sigrid [FOTO]

Sv; haha okej:]<3

2012-03-02 @ 21:12:12
URL: http://sigridhjartafoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0