-

Bara för att min bästavän är hetare än din
Hej! Fan vad skönt med lov! :D
Kom hem ifrån stallet för ett tag sedan, skrittade ut på lille Tuttis idag, körde styrka och kondition igår så han behövde tare lite chill..
Haha asså det hände en aspinsam sak när jag red idag.. Alltid när jag rider ute själv brukar jag sitta och sjunga ganska högt, och jag sitter typ och skämtar för mig själv osv, normal jag vet.
Men iallafall, jag satt och sjöng  jag vet du vill ha mig, hahah den låten ni vet.. Och när jag red förbi en jag ''kändes'' hus så kommer han ju såklart ut och stirrar som fan.. jag tror att jag ska vara tyst framöver haha.
Imorgon har vi utsläppet i stallet så det blir upp tidigt sen träning, efter träningen ska vi fixa i ordning inför ö-vik på Söndag. Jag känner mig faktiskt jätte taggad!
Gonatt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0