Sovmorgon :love: :love:

Hej! Jag pallade inte skriva något igår eftersom att jag kom hem så sent.. Iallafall så hade jag hoppträning och det gick jätte bra! Vi tränade på kombinationer med både 1,2 och 3 språng imellan hinderna, sedan byggde vi ihop det till en bana som oxå innehöll lite galoppombyten.
Just nu är jag med Frida och är fett sur för att jag inte får träna! :( Jag håller på att få tillbaka min benhinneinflamation (kort ord btw). Det suger!!
Imorgon har vi friluftsdag och då får vi sovmorgon till 10 :D :D Så jag kanske sover över hos Frida inatt, hoppas det. Nu ska vi käka
Puss


Kommentarer
Sigrid [FOTO]

Sv; jaadå;) Saknar också!<33

2012-02-22 @ 20:39:53
URL: http://sigridhjartafoto.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0